Monday, May 17, 2010

SELAMAT HARI GURU 2010


satu perkara yang begitu lazim bagi saya; apabila setiap tahun, tibanya sambutan hari guru di peringkat sekolah ialah saya akan diminta membacakan Perutusan daripada Menteri Pelajaran atau Ketua Pengarah Pelajaran. Hingga kini saya sudah 10 tahun membacakan perutusan-perutusan tersebut. Tanpa saya sedari perutusan-perutusan tersebut banyak membantu saya memahami perkara-perkara dasar dalam sistem pendidikan kita yang silih berganti menterinya dan wawasanya. Pengetahuan yang ada pada saya itu dapat pula saya kongsikan dengan rakan-rakan guru yang lain terutama apabila mereka ingin menyiapkan kerja kursus berkaitan perjawatan mereka. Saya bersyukur Allah SWT masih memberikan kekuatan mental dan fizikal untuk saya terus membantu guru dan para pelajar di bawah bimbingan saya.
Terima kasih daun keladi kepada para pelajar, bekas pelajar, individu yang sudi menyampaikan penghargaan sama ada berupa buah tangan atau menghantar mesej sempena hari guru sejak semalam lagi. SELAMAT HARI GURU
ikhlas dari saya.

No comments:

Post a Comment