Sunday, March 8, 2009

PELAJAR-PELAJAR YANG DIKASIHI

Terima kasih atas minat yang anda tunjukkan. Jangan lupa mencatatkan nama dan tingkatan anda setiap kali anda memberi komen. Saya juga memohon agar anda memberikan sumbangan berupa esei atau sinopsis buku yang anda baca untuk dikongsi bersama pelajar-pelajar lain. Sila hantar ke alamat gmail saya cdek370@gmail.com untuk saya edit atau terus masuk ke dalam ruang comments. Saya juga mengalu-alukan komen atau cadangan anda. Terima kasih

Cikgu Sidek

3 comments:

  1. cikgu sidek boleh tak tolong masukkan pantun koleksi pesta pantun
    daripada :AMEER,HANAFFEY 3A8
    SHAHRUL 3A7

    ReplyDelete
  2. masin laut kerana garam
    manis gula kerana tebu
    mengapa hati manusia tidak tenteram
    adakah kerana hidup haru biru?

    ReplyDelete
  3. Ameer, Hanafy, Sharul,

    Nanti saya kumpul banyak sikit pantun baru saya masukkan dalam blog Ok!

    Cikgu Sidek

    ReplyDelete